1. Hvordan skaffer virksomheter seg markedsinformasjon?
(flere svar – hold ned CTRL-tasten og klikk på alle de riktige svarene)
2. Hva er en markedsanalyse?
(flere svar – hold ned CTRL-tasten og klikk på alle de riktige svarene)
3. Hva er det virksomheten IKKE analyserer i en markedsanalyse?
4. Hvor kan virksomheten blant annet hente informasjon til markedsanalyse?
(flere svar – hold ned CTRL-tasten og klikk på alle de riktige svarene)
5. Vi har to typer av markedsundersøkelse. Hvilke er dette?
(flere svar – hold ned CTRL-tasten og klikk på alle de riktige svarene)
6. Sekundærundersøkelse betegnes også med et annet navn. Hvilket er det?
7. Hvilke metoder har vi for å gjennomføre en primærundersøkelse?
(flere svar – hold ned CTRL-tasten og klikk på alle de riktige svarene)
8. Åpne spørsmål betyr
9. Lukkede spørsmål betyr